2016 – 2017 | 6. Sınıf Değerlendirme (Deneme) Sınavı – 1

64 Cevaplar

  1. şeyma dedi ki:

    bu testler çok güzel

  2. şeyma dedi ki:

    bu testler çok güzel ben bu siteyi çok seviyorum

  3. Ömer dedi ki:

    Bende çOk beğeniyorum

  4. efe dedi ki:

    Kardesisim bu 2017 de abi gercek degil

  5. feyza dedi ki:

    Nasil indiriliyor ?

    • ebatestleri dedi ki:

      1. Yöntem:
      1 yöntem
      (Linke sağ tıkla ve bağlantıyı farklı kaydet yap)

      2. Yöntem:
      2. Yöntem
      (PDF’nin açıldığı sayfada sağ üst köşede indirme simgesi (alta ok) tıkla)

  6. Kitapokur dedi ki:

    Çok güzel sorular var. Teşekkürler ebatestleri

  7. Ayşe dedi ki:

    Süper testler öğretmenimiz önerdi ve çok güzel sınavlarda buradan çalışıyor ve benzeri sorularla karşılaşıyorum

  8. Ayşe dedi ki:

    Deneme 2 yokmu

  9. ismail çınar dedi ki:

    içinde bulunan bazı pdf’lerini indiremiyorum. sanırsam yok.

  10. taha dedi ki:

    çok teşekkür ederim birkaç saat sonra deneme sınavım var bende tekrar etmek istiyordum
    sitenizdeki bu deneme sınavını gördüm çözdüm benim için çok iyi oldu çok iyi bir sitesiniz

  11. başak dedi ki:

    ben yeni bir koleje başladım ve 7ya geçtim sviyeye göre sınıfları ayarlamak için 6.sınıfı genel olarak kapsayan bir test yapacaklarmış sınava çalışmak için test bulamadım yardımcı olurmusunuz

  12. beren dedi ki:

    harika bir site

  13. Umut dedi ki:

    tMeraba ben umut bu sorular denmede işe yararım 6 sınıfım

  14. furkan dedi ki:

    bu cevaplar okulistikin deneme cevaplarımı

    • ebatestleri dedi ki:

      Hayır. Bunlar Milli Eğitim Bakanlığı Kazanım Kavrama Testleri ve Cevaplarını içerir.

  15. zeynep dedi ki:

    çok güzeldi ellerinize sağlık 😀

  16. zeynep dedi ki:

    2.denemei çıkmış tşk

  17. Rumeysa dedi ki:

    Bunlar doğrumu

  18. Ecem dedi ki:

    Ooo süper 2017 denemede işime yarar inşallah

  19. sude dedi ki:

    bunlar gerçek mi

  20. Hasan dedi ki:

    bunlar acaba okullarda çıkarmı ?

  21. beyzanuraaaa dedi ki:

    çok güzel teşekkürler

  22. ezgi dedi ki:

    nereye tıklamam gerekiyor testin açılması için

    • ebatestleri dedi ki:

      Kırmızı yazılar test linkidir. Tıklayınca yeni bir pencerede açılır. Açılan testi ister bilgisayarınıza indirir çözersiniz, isterseniz çıktı alabilirsiniz. İyi çalışmalar.

  23. Ömer Faruk dedi ki:

    Çok yardımcı oldu yarın denemem var hadi hayırlısı

  24. hakan dedi ki:

    cok guzel furkan esma beyza ecem sizi tanıyorum

  25. Talha dedi ki:

    Abi allah razı olsun mükemmmel denemeden full çıkardım

  26. napcan dedi ki:

    bunların hepsi gerçek mi biz 7 aralıkta olcazda deneme sınavını bunlarla okul 1.si olurum.

  27. rana dedi ki:

    acaba bu deneme hangi yayının deneme sınavı
    çarşamba günü deneme sınavım var umarım işe yarar

  28. rana dedi ki:

    acaba bu hangi yayının deneme sınavı
    çarşamba günü deneme sınavım var umarım işime yarar

  29. salim emir alatümür dedi ki:

    ADMİN BİŞİ DİCDEM BİZİM çarşamba günü deneme sınavı var orda bunların aynısımı çıkçak…………

  30. tarık dedi ki:

    çok güzel bir site sizi tebrik ederim

  31. tarık dedi ki:

    birşey soracam tıbkısının aynısı olmasa bile deneme sınavında bu sorularmı ? çıkacak

  32. Sudenaz.x dedi ki:

    Ama A’mı B’mi kitapcik oldugunu bilmiyoruz ki o yuzden kendimi riske atamam

    • ebatestleri dedi ki:

      Nası yani? Bu deneme milli eğitim bakanlığınca yayınlanmış denemelerden sadece biri. Ve diğer denemelerde bu şekilde hazırlanmıştır. Burada kendinizi riske atma diye bir durum söz konusu değildir.

  33. ismi mi npacan dedi ki:

    bence asla bunu sormazlar çünkü buna herkes bulur ama yinede hazırlanmak için çözülebilir bence.

  34. derya dedi ki:

    çok iyi bir test çok sevdim !

  35. arda dedi ki:

    abi 3 varmı

  36. yusuf dedi ki:

    abi dogrumu cevaplar benim yarı deneme sınavı var soru çözerken buruya denk geldim

  37. Emin bel dedi ki:

    Abi ben 6.f şubesine gidiyorum ito kadınlar çeşmesi bu testler gerçeklere karşımıza çıkacak mı

    • ebatestleri dedi ki:

      😀 Bu bir deneme sınavıdır. Aynen olduğu gibi karşınıza çıkmaz. Gireceğiniz sınavda ne tür sorularla karşılaşabileceğinizi anlamanız açısından önemlidir. Yani gireceğiniz deneme bunun benzeri olacaktır. İyi çalışmalar.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir